Morze Piasku

Dune 2d20

MG: Damian Polański

Wymagania: 18+, ogólna wiedza o świecie

Burza minęła, lecz ślad po niej nie zniknie nigdy.

Sicz Narik, niegdyś dom, teraz jest tylko wypaloną jamą w piasku. Głęboko pod wydmami, w podziemnych korytarzach, gdzie powinny być cysterny pełne wody, teraz czuć tylko spaleniznę i śmierć. Magazyny przyprawy, rozbite i splądrowane. Martwi bracia i siostry zostawieni na pastwę pustyni.

To nie była zwykła rzeź. Pozaświatowi napastnicy wiedzieli, gdzie uderzyć. Nie błądzili po labiryncie podziemnych tuneli. Ktoś zdradził. Ktoś wskazał im drogę. A najgorsze… to, że wśród zabójców byli także fremeni. Nieobce twarze, lecz wrogowie. Jakie sicze, jaki klan stanął przeciw wam? Kto splamił krew?

Teraz, garstka ocalałych stoi na granicy życia i śmierci. Straciliście wszystko, prócz wyboru.

Zostać i walczyć o nowy dom?
Ruszyć ku innej siczy, by prosić o schronienie?
Czy przywołać czerwia i zakończyć historię plemienia w ostatnim akcie wolnej woli?

Na pustyni nie ma łatwych decyzji. A piasek nie zna litości.